Kontsert-reis 2/4

Leidsin! Selle setlisti, mille ma vahepeal ära kaotasin.

Reisi teine kontsert oli Dirty Pretty Things’i tuuri esimene kontsert Glasgow ABC‘s. Kimya Dawson, muide, esines samal ajal väikses saalis. ABC peaks minu teada olema suuruselt teine kontserdipaik Glasgows. Asub peatänaval. Aga lugu oli selline, et samal õhtul oli mingi jube oluline (kohalik[u tähtsusega]?) jalka üritus, seega ei olnud kontserdipaik kõrini inimesi täis topitud. DPT’l oli soojendaja

ja soojendaja soojendaja – Kieran Leonard – akustilise kitarriga noormees, keda saatis Glasgows viiuliga neidis).

Ja mida ma DPT kohta maininud pole: bänd on ühe uue loo uuelt albumilt tasuta allalaadimiseks üles riputanud.

Soojendajad väga kuumi tundeid ei tekitanud, ei nad olid korralikud, aga mitte erilised, seega ma arvan, pikemat juttu neist ei tee. Seega pearoa juurde. Olime publikus üsna ees ja keskel positsioonis ja eks ma aimasin, et ilmselt see nii ei jää. Sellist vastuvõttu bändi lavale ilmumise peale pole ma veel kunagi varem kogenud, energiasammas hüppas automaatselt lakke ja hull moshimine läks lahti. Taandusime, sest moshida ja samaaegselt esinejat jälgida ei ole võimalik ja mina teadsin, kummat mina teha tahtsin. Aga sellegipoolest ei saa öelda, et asjad oleks täiesti käest ära olnud. Üldiselt keegi kedagi pahatahtlikult ei tõuganud ja rusikatega kah väga kergelt ei veheldud ning pikalikukkunud tõmmati kähku püsti. Kuigi selle kõige kõrval ikka oli see omamoodi elamus.

Bänd oli väga heas vormis, väga heas tujus ja esineti kirglikult. Ega rohkemat oskagi tahta. Uued lood kõlavasid elusalt jube hästi ka. Alustasid uutest vähemtuntud looga “Buzzards and Crows”. Esimeselt albumilt oli palju lugusid.

Dirty Pretty Things at Kentish Town Forum. Buzzards and Crows – first public performance.

Ja nüüd tähepanu! Minu kontsertfilmija debüüt – tadaa! Kui kullipilgul jägida, peaks näha olema kellegi jalad – surfaja ja kui pilt hüppab, siis ei tulene see mitte värisevatest kätest või tantsutujust. Ausalt. Ma ikka vahel mõtlesin, et miks filmija ei või paigal olla aga see ei ole filmija teha – kõik ta ümber müksavad ja tõukavad.

Dirty Pretty Things – The Enemy. Glasgow ABC, 14 May 2008.

Setlist (kelleltki, kes setlisti näppas, nii et see peaks usaldusväärne olema):

Buzzards And Crows
Hippy’s Son
Wondering
Doctors And Dealers
Come Closer
Tired Of England
Deadwood
Best Face In The Place
Gin And Milk
Faultlines
Chinese Dogs
The Gentry Cove
The Enemy
Plastic Hearts
Bloodthirsty Bastards
You Fucking Love It

[encore] – või, nagu seda õige nimega nimetatakse – suitsupaus (ärge suitsetage, suitsetamine on tervisele halb!)

This Is Where The Truth Begins
Bang Bang You’re Dead

Järgmises kandes reisi kolmandast kontserdist, DPT tuuri kolmandast kontserdist, minu teisest DPT kontserdist. Lihtne nagu seebivesi.

Lisa kommentaar