anglofiilist melomaan

Vaiko Epliku ja Eliidi uue plaadi esitlus

Posted by veerand &emdash; mai 9, 2008

Eilsest kontserdist siis. Kui Rock Cafe uksest läbi sain, lõi pahmakas meeldivat aurat vastu nägu kohe. Ma olen viimased päevad lihtsalt heas tujus olnud, võis asi ka selles olla. Aga tegelikult oli ikka muusikas, mida enne kontserti mängitati. See oli selline, millist oleks isegi valinud – The Ramones, Iggy, Blondie, selline värk, kindel lahe peomuusika. Eile oli üks väheseid kordi kui esinemise hiline algus mind rõõmustas. Ma nimelt jäin eile kõikvõimalikest transpordivahenditest maha ja jäin õhtul enne minekut magama ja siis kohmitsesin kodus liiga kaua ja ühesõnaga see tublisti peale kümnene kontserdialgus oli nagu palsam minu kannatustele. Jõudsin veel baari järjekorras seista ja klaasikese rahulikult ära limpsata ja siis võis alata. Ja siis algaski.

Esitatud lugude nimekirja ärge mult küll oodake, ma tõesti ei tea, alles eile ostsin kõik kolm VE&E albummi, ei jõudnud enne minekut kõiki lugusid selgeks õppida, sorri. Midagi välja noppida ju võin. Rõõmustas, et lisaks uutele lugudele kostitati nii mõnegi vana lemmikuga. Mäletan, et oli kuulda Sylvesteri suremist, Robotite rünnakut, Koske, Novembrit, Pihtas/Põhjast, Samal ajal vee all, Armastus päästab maailma. Ja siis veel, mida mu ümber rahvas teadis, mina mitte, kuigi natuke aimasin mis mis on.

Seekord siis laval kolmekesi. “2” esitledes oli lava rahvast täis, aga “3” puhul kolmekesi oli ka tore. Saaremetsast trummide taga pilti pole, pole midagi teha, see on tihtipeale trummari saatus – kontserdipiltidelt välja jääda.

Vaiko säras igati. Väga südamest ja hingest tulnud esinemine. Hüpata, laulda, tantsida – sai. Rahvas mu ümber oli väga tore. Oli lapseohtu täiskasvanuid ja ka generatsioon vanemaid. Pole ühte paha sõna öelda. Ei tulegi rohkem midagi mainimisväärset pähe. Vaadake parem pilte!

Ahjaa, ja Delfist on isegi millekski kasu. Intervjuu (video) enne kontserti.

Melust ka kontserdiklipp.

Lisa kommentaar

 
