anglofiilist melomaan

heatujupostitus

Posted by veerand &emdash; aprill 20, 2008

Eile istusin bussis, kõrvad nööpkuularitega tropitud ja lihtsalt naeratasin…nagu maniakk. Kaks võlupiletit tulid postiga kätte (jah, võib küll välismaistelt piletisaitidelt pileteid osta. aga ilmselt on kättesaamisvõimalus väiksem, mida vähem aega kontserdini, kuigi nad pakuvad, et võib ka kassast piletid kätte saada, tellides ise sellist valikuvõimalust teha ei saa. kahelt eri saidilt tellisin ja mõlemast tuli kohale).

Minu lemmikbänd teatab järjest uutest kontsertidest, oleks hiljem plaane tegema hakanud, oleks võibla ühe kontserdi veel lisanud. Ja käivad sosinad 30 juuni kohta. Kõlab tõenäoliselt. Aga kes ja mis – sellest siis kui midagi on kinnitatud. Mulle hakkab tunduma, et olen harukordselt hästi kursis. Väga efektiivne ja pühendunud fännivõrgustik. Palju toredaid inimesi, kes kinnitavad ühest suust, et bändi esinina on väga. tore. inimene. Mis on iseenesest väga kummaline nähtus. Mitte ainult see, et bändi ninamees oma fännidesse nii hästi suhtub. Aga üldse see lähenemine, mis julgustab fännil oma lemmikmuusikuga rääkima minemist. Mina kui eestlane arvaks, et muusik tahab, et talle plaksutataks ja siis rahule jäetaks. Ja ega ma ei tea, kas mul õigus on või mitte, võibolla ei ole. Seda tuleks ka öelda, et sellist pühendumust poleks mina ette kujutanud, fännide poolt, ma mõtlen. On selliseid, kel on eranditult kõik välja antud albumid ja singlid, need ka bändi poolt autogrammeeritud, kontsert väga hea vabanduseta vahele ei jää ja heaks vabanduseks ei ole töö, kool ega geograafilised vahemaad. Ja ilmselt on sel moel hulgaliselt uusi sõprusi tekkinud. Autogrammisabas ginni jagades jne. Tõeline buust rahvastevahelisele sõprusele.

Ja Eestis on sel aastal väga huvitavaid külalisi. Eelmisel aastal oleks äärepealt Saksamaale Dylanit vaatama kippunud. Ja nüüd tuleb ta ise külla! Franz ja Lou jäävad mul Eestis vast nägemata, aga rõõmustan teiste üle, kes neid näevad. Ja muud augustis-juulis olevad üritused nagu Kapa Rokk ja Plink Plonk, pagan, jäävad jälle vahele. Vist. Ma arvan.

Ma ikka veel imestan kui sürr asi internet on. Ja kui te kellegi fänn olete või mõtlete kellegi pihta midagi positiivset, andke neile teada! Nad rõõmustavad selle üle. Ja julgustage uusi bände, saate kõik hea tuju!

Lisa kommentaar

 
