anglofiilist melomaan

singlite klubi

Posted by veerand &emdash; märts 29, 2008

Tutvustaks mõningaid bände pähe kinni jäänud lugude kaudu.

Elbow – Grounds For Divorce. First single out 10th March, taken from the new album Seldom Seen Kid, out 17th March.

 Kuni viimase ajani ei õnnestunud mul kusagilt Elbow muusikat leida, pidin lihtsalt kuulama ühe väga visa fänni kiidusõnu ja püüdma ette kujutada, kuidas see taevalik muusika siis kõlada võiks. Pean tunnistama, et Grounds for Divorce’ist pole ma veel kaugemale jõudnud, aga kindlasti uurin veel edasi. Alles eile tuli mu visa fännist sõber välja veksliga, et Elbow on ilmselt praegu parim briti bänd üldse, Radioheadi kõrval.

Foals – Cassius

 Foalside kohta pole mul midagi öelda. Ei väida, et neil potensiaali mulle meeldima hakata oleks, aga näed “Cassiust” peast välja ka ei saa.

Education Pt. 2 – The first single from Peckham’s finest, The Metros.

 Neist pole ka midagi rääkida, peale selle, et on meisterdanud mõningaid haaravaid poppviisikesi. Nagu näiteks “Last of the Lookers”, mis kahjuks või õnneks kõlab akustiliselt miljon korda paremini:

The Metros- Last Of The Lookers. MTV Spanking New Sessions

 Ja viimaseks bändiks täna on Pete and the Pirates. Kui neil poleks nõnna visasid fänne, poleks ma neid ilmaski tähele pannud. Esimese kahe-kolme kuulamisega ei tekita mingeid emotsioone. Aga neljanda kuulamisega on juba Armastus. Ma ei tee nalja. See muusika saab sõbraks.

Pete and the Pirates – Knots

Lisa kommentaar

 
