anglofiilist melomaan

blogi-intediteedi-kriis

Posted by veerand &emdash; märts 9, 2008

Kas see on mu blogi või muusikauudiste teletaip? Täna on jällegi emotsioonid pinnal pulbitsemas. Vahel juhtub. Aga kuna olen siin lakoonilist koomilist joont hoidnud, ei lähe emotsionaalne hingesurkimine kuidagi. Asi pole lihtsalt selles, et mul pole enam millestki kirjutada, uusi bände ja viiteid ja linke on küll ja küll, aga identiteedikriis jõudis ka melomaanibloogi. Et miks pean? Üldiselt on olnud pooleks – poolenisti endale, et teaks, kust mida otsida ja tuju korral kiiresti üles leida või vaadata millal miski ja kuidas tuli, poolenisti näitamiseks neile kes iganes lugema satuvad – “näete, see on minu arvates hea/huvitav/aktuaalne/veider”.

Mingis mõttes on mu vahendaja-/tõlkijakutsumus küll kaasa sündinud. Ma tahan seda teha. Oma hinnangu lisamine pole kunagi tänuväärne töö, targem on seda piirata, arvamused muutuvad, ka mind on võimalik meedia-miraažiga petta. Ja kel seda vastutust pärast vaja? Ilmselt on see identiteedikriis eelšokk toimuma hakkavatele muudatustele. Organismi valmisolek illusioonide purunemiseks.

Üks asi, mida ma ilmselt mitte kunagi ei mõista on see, miks massid taluvad seda, mida mõistetakse praegu mainstream muusika all ja miks muusika nime vääriv muusika kannab nimetust ‘alternatiiv’. Samas ei mõista ka ma seda, miks kõigil inimestel ei ole minu omaga identne muusikamaitse, nii et see on täiesti mõttetu diskussioon.

Üleüldse tean ma muusikamaailmast nii vähe, mõistan nii vähe… Potensiaal on piiritu.

Lisa kommentaar

 
