anglofiilist melomaan

The Kills – Kissy Kissy

Posted by veerand &emdash; jaanuar 28, 2008

The Kills’i geriljatutvustus jätkub.

Ma olen alati arvanud, et hea kitarrist on kitarrist, kes mõistab tantsida, ja kel on laitmatu tasakaal.

The Kills perform ‘Kissy Kissy’ at White Heat club in Dec ’07

3 kommentaari to “The Kills – Kissy Kissy”

  1. The Kills on hea. Ma ise ostsin nende plaadi jumala lampi, kuna see oli allahinnatud ja kaasa sai tasuta boonus-DVD. Plaadiks oli No Wow. Ja mulle hakkas see kohe meeldima. Pealegi olen kuulnud, et varsti peaks neilt uut ehk juba kolmandat plaati oodata olema.

  2. veerand said

    See oli küll hea juhus, õnnitlen! 🙂
    Mis seal boonus-DVD’l oli?
    Uue plaadi tulekust olen teadlik, hoian kõrvu-silmi lahti. Ilmselt on mõne nädala pärast neist juba rohkem meedias juttu kaa. Väga põnevil, milline see uus plaat neil tuleb, U R A fever tundub tsipa teist tüüpi lugu.

  3. Boonus-DVD’l oli vist umbes 6 muusikavideot ja äkki midagi veel. Selline mõnusalt mürane videopilt oli neil, mis selle bändiga väga hästi kokku sobib.

Lisa kommentaar

 
