anglofiilist melomaan

elus reggae

Posted by veerand &emdash; november 18, 2007

Reede õhtul, asukohast tekitatud eelarvamuste kiuste, õnnestus külastada seni parimat reggae kontserti, kui ma üldse varem reggae kontserdile sattunud olen. Ega vist ole. Plookie with Fire Pon Ice esines Amigos. Ma saan aru, et sel kooslusel päris oma maispeissi pole, aga kõige lähim sellele on vist Plookie. Ja kõige paremini minu arvates esindab neid seal olev Empressjne lugu.

Nähtud koosseis nägi välja nii: James Werts vokaalid (ja tants), Ville kitarril (Soome), väga eeskujulike rastapatsidega (ma ei liialda – põlvini!) noormees bassil (Soome), kaks noormeest klahvidel (Eesti?), trummid (Eesti?), kaks taustlauljannat (Eesti? Soome?). Ja heli, fiiling, kõla, tuju – ideaalne 🙂 Täielik peobande, hea tuju, sõbralikkus jne. Soovitan.

Kummitama jäi nende mängitud Redemption song. Keegi, krt, (publikust, ma mõtlen) sõnu ei teadnud, ise ka mitte väga hästi. Ma tean küll, et see on Bob Marley lugu, aga tean seda tänu Joe Strummerile. Ja mis te arvate, kes rahva hulgast laulu teist korda laulma läks? Britt muidugi, väga hästi laulis, ei kurda, aga naljakas, et Jamaicast tulles peab lennukit vahepeal ikka Briti saartel tankima.

Heakene küll… Khmmm! OTSEE DžAMIIKA SAARELT – AGA VAHEMAANDUMISEGA ANGLATERRAL – DAAMID JA HERRAD – Redemption Song

Joe Strummer and The Mescaleros – Redemption Song

Bob Marley Redemption Song.  Live recording.

Lisa kommentaar

 
