anglofiilist melomaan

täielik…

Posted by veerand &emdash; november 15, 2007

mälu auk. Mitte ei mäleta, mis valu mul seda videot postitada oli! Au sõna! Midagi-kuidagi sellega seotud, et oh mul lõpuks tuli meelde…mis? ei mäleta…jube hea uudis…mis? või miks? ei mäleta. Mis mõtet siis mälu omada? Ahjaa, nojah, mul polegi seda.

 The Libertines – Horrorshow. Live at the Rhythm Factory, X’mas 2002.

 Anomissealsikka. Tuju tegi ikka heaks.

Oot! Võis see kuidagi olla seotud äkki Richard Helliga?  Lugesin täna tema kohta ja mõtlesin, kuidas Television Sex Pistolsiga seotud oli. Võis olla, et ma kujutasin lugedes Televisioni kontserti ette ja mõtlesin, et ta oleks ilmselt midagi selle kontserdi kanti, millest 2002 aasta Libertiinide Horrorshow on. Minu ettekujutlus asjadest. Aga ilmselt oli veel kreisim 🙂

Lisa kommentaar

 
