anglofiilist melomaan

vonni sünna

Posted by veerand &emdash; november 2, 2007

Käisin eile sünnipäeval.

Millal ma ometi selgeks õpin, et varajasele algusajale tuleb tund otsa liita?

Nii pikka muusikaööd pole olnud Kumust saadik.

Ja ma olen kurikuulsalt minimaalselt informeeritud eesti muusikast.

Aga. Vist loendasin kokku kümme koosseisu, mida nägin. See teeb siis piletihinnaks 10 krooni bänd. Ma olen alati kooner olnud, see mind sinna tõmbaski.

Jääääre asemel oli Helena Wanje (kuna mõni Jääääre liige oli puudu?)
Pia Fraus
Flowers of Romance
Maikameikers
Radio Maria
Ultima Thule
Forgotten Sunrise
Pedigree
Aides
Compromise Blue

ja siis vajus pidu ära, eeldan, et lõppes. Ühesõnaga jäid nägemata Kosmikud ja Röövel Ööbik, kui viimane end just kuidagi Radio Mariaks ei maskeerinud? No ma räägin ma ei tea eesti muusikast mitte kui midagi! Ja kontserdimaratoniga ma muusikute nägusid küll endale selgeks ei õppinud, vaatasin kogu aja kitarre ja identifitseerisin inimesi nende järgi.

Ma detailidesse laskuma ei hakka. Kümnest olin elusana näinud varem vaid ühte, viiest bändist polnud varem kuulnudki. Tõeliselt meeldis see, mida olin varem elusana juba näinud. Kolm üllatasid meeldivalt, aga polnud minu maitse. Kokku oli live’i heli tõeliselt muljetavaldav (kvaliteetne – kuuldav) viiel bändil. Lihtsalt selle pärast, et minu maitse pole, kedagi solvata ei taha. Nüüd tean, milliseid bände edaspidi vältida.

Valik pilte:

Üks vastus to “vonni sünna”

  1. popop said

    Raadio Mariaks maskeerus vist hoopis Kosmikud. Kuuldavasti oli neil mingid tehnilised probleemid, et ei saanud esineda. Kuigi Kõmmari oli kohal, teisi ei tuvastanud.

Lisa kommentaar

 
