anglofiilist melomaan

Trafalgari esimene video

Posted by veerand &emdash; oktoober 27, 2007

(pilt nende myspace’ilt)

Vastupidiselt minu arusaamisele, et Trafalgar  on hetkel bändi liikmete muude tegevuste tõttu uinunud olekus, on ilmnenud nende esimene video.

THE VIDEO FOR NO ORDER – TRAFALGARS DEBUT RELEASE ON 1234 RECORDS

Natuke vihastab, et neilt üle kolme loo veel kuulnud pole (kui nüüd täpne olla, kahe loo, üks on remix) ja äkki neljas lugu on nii masendavalt hale ja mina jõudsin juba vaimustuda, et on olemas selline kaasaegse energiaga minu lemmikstiile ühendab uus bande. Nüüd julgen välja öelda, et nad on mulle alati Hadouken!’it meenutanud, sest see on kompliment, minu meelest igatahes. Ütleks veel, et nad kannavad endas vana pungi toorest energiat (mida postpungis peaaegu et pole ja kui on, on see erandlik, mitte tavaline). Võrdlus Hadouken!’iga on kompliment sellepärast, et H! on iil värsket õhku, nad on omapärased, neil on energiat, nad on kaasaegsed (isegi 80ndate lainel surfamisest hoolimata). Muusikaliselt on nad noh umbes sama kanti, servuvad kuidagi grime’i tsoonil. H! rohkem nu rave’i poole, Trafalgar klassikalisema pungi/roki poole. Ah, mida ma jaman, keda huvitab, kuidas neid liigitada!

Igatahes, ma arvan/loodan, et erinevalt Libertines’ist on neil rohkem kainet mõistust ja olekut, et mitte Rough Trade’i sugustel plaadifirmadel enda nahka üle kõrvade tõmmata lasta.

Jah, see kuradima Libertines’i Best Of on kohe ilmumas.

Lisa kommentaar

 
