anglofiilist melomaan

French Dog Blues

Posted by veerand &emdash; september 26, 2007

Babyshambles’il on uus video väljas (uudis). Vaatasin just hetk tagasi esimest korda. Meh… Kui see Babyshambles poleks, ei teeks ma eriti väljagi. Ma ju kirjutasin, mis ma selles tehnikas videotest arvan. Mõnikord veavad ka lemmikartistid alt, Jack Penate “Torn on the platform’i” video oli üks, millest mul kahju oli (aga lugu on väga hea). Nüdsis Babyshamblesi “French Dog Blues”. No natuke nunnu on, ehk kasvab veel hinge külge, aga väga ei loodaks. Ja lugu tundus ka täitsa võõras olevat, ma ei tea miks ma imestan. Peabki ju võõras olema!

Ma nüüd kuulan ilma vaatamata, sest olen video peale ikka tige. Norah Jonesil oli ka samas tehnikas, samades luitundpruunides toonides nunnu video mingi meeldejäämatu viimaseplaadi loo jaoks. Mulle tundub, et see video ei sobi lauluga, Babyshambles pole ju häbelikest tiinekatest koosnev üksus. Võibla Pete natuke lapsik on, aga ta põhiimago on ju dikenslik tänavakarjus (pehmelt öelduna, ja midagi karmimat ma lisada ei taha). Vanad mehed! Ma ei taha, et nad noorte tasemele laskuksid! Ei taha ei taha ei taha! Lool pole viga. Suurim asi singel pole, aga albumiloona täitsa korralik.

Üks vastus to “French Dog Blues”

  1. xxx said

    tore kuulda, et keegi veel babyshambles’it kuulab, veel enam, et lausa online’s on vaevaks võetud kirjut mingi tekst.

Lisa kommentaar

 
