anglofiilist melomaan

Babyshambles – Delivery

Posted by veerand &emdash; august 17, 2007

Babyshamblesi teise albumi esimese singli video on valma. Täiesti mittemidagiütlev aga mitte maitsetu. Ma pole järele uurinud kui palju Babyshamblesil videosid (mitte-kontsert videosid siis) üldse on aga esimese hooga tulevad meelde veel Fuck Forever ja The Blinding. Fuck Forever video oli minu meelest lihtsalt veider. Sealt sai küll tänuväärseid stoppkaadreid mille peale silmi pungitada ja irvitada aga kamoon – kitsi taga ajada?! Ehh…ma vaatasin seda just uuesti ja mulle meeldib nüüd…raamiv luvstory, loomad, see kuidas Pets oma kahe külma sõrmega tantsib, härjavõitlus. Ja Blindingu video mulle meeldis, arvatavasti sadistliku õhkkonna pärast, mis looga hästi kokku läks (seal on üks püstise kirstuga koht sees, nagu Becki Loser’is ja selle tõttu heiastub mulle hoopis Hendrix, logish?).

Videoclip of “Delivery” by Babyshambles. First single from his new album “Shotter’s Nation”.

Tekkis kiusatus, millele järele andsin – palun, sõnad, et kaasa laulda:

By, oh by, the way
Of an explanation
Cast adrift
Off the shores of Shotter’s Nation
I had a look in,
Cave my skull in like a prick
Oh now
What use am I to anyone?
Forlorn, frozen,
Beneath the summer
Don’t sing along
Or you’ll get what I’ve got*, oh

Here comes a delivery
Straight from the heart of my misery
So, comes a delivery
Straight from the heart, to you.

Yeah you, now you, now you
You’ve finally left school
Oh what on earth
Do you intend to do?
See if you can,
Take the man, go round town
Where all your Skins, and Mod’s
You get together
Make pretend
It’s 1969 forever
Find a girl, have a drink,
Have a dance and play

The song that’ll deliver me
Straight from the harshness of misery
Cos this songs a delivery
Straight from the heart to you

Yes here comes a delivery
Straight from the heart of my misery
Oh that song that’ll deliver me
Straight from the heart, to you

So here comes a delivery
Straight from the heart of my misery
Here comes a delivery
Straight from the heart, to you

*Kui laulsite, siis paras! Pole midagi, ma laulsin kaa.

Ahjaa, vhännid arvasid, et albumile saab nimeks French Dog Blues (Petsi veebileht) aga sai hoopis Shotter’s Nation. Mina ei tea, mida see tähendab või millele vihjab. Foorumites kirutakse et olla narkovihjega. No ma ei tea, mulle tundub järjekordse Albioni eufemismina. Eks selgub.

Kui päris aus olla, olen juba väga elevil uue albumi pärast. Tahaks juba. Täiesti kindel, et ostan.

Lisa kommentaar

 
