anglofiilist melomaan

Las teised*

Posted by veerand &emdash; juuli 25, 2007

Viimasel ajal on pettumus peale tulnud. Rüüpan magusat piparmünditeed, kuulan pooleteistkõrvaga Graham Coxonit (varsti kuulan ta uued myspace’i lood ära, aga ütleks, et ta on nagu ju depressiivrokkar, seega sobib). Mida ma pettumuse all silmas pean? Veidrad võnked, maan. Veidrad võnked. Mitte ainult see, mida muusikasopaajakiri kokku mätsib ja skandaalitseb. Artistid dissivad artiste, lihtrahvas artiste, fännid oma lemmikuid, musafännid plaadipoode. Viimasel ajal…noh kogu aeg…see asi toimub kogu aeg ja mis sest ikka, ignoreerida ja edasi lasta. Aga alati ei jaksa. Kui vihma sajab tore poriga loopida.

A kui ise ei jaksa, las kirjutavad teised. Igapäevauriseja on marginaalse maitsega londonlane, kelle blogilt mahalaetud rajad kõrvanaudingut pakuvad. Alati midagi värsket. Pole ta muusikamaitsest veel aru saanud ja ilmselt ei saagi, aga soovitan sellegipoolest. Minu tähelepanu köitis pideva Rough Trade’i mainimisega (siis kui ma veel ei teadnud, et sellenimeline plaadifirma ja plaadipood kaks eri asja on).

Ja kuidagi eriti juhuslikult sattusin Liverpooli pundi peale nimega Elle s’appelle. Plaadilepingut neil veel ei ole aga huvi nende vastu on suur. Ma olin mingi hetk jubedalt sünteka vastu, aga toos bändis on sünt peaesineja. Nii et teagi mida oma tõekspidamistega peale hakata. Ausalt ei tea. Vanad lood mulle juba meeldivad, uued veel mitte.

Ja sunnin end The Enemy’t kuulama. Sunnin, jah, sunnin! Sest, sunnik, see võib end ära tasuda. Nad pole viletsad, midagi neis on.

Tea, kas maksaks end äkki ka The Twangi kuulama sundida? Mul on nende myspace lahti. Seisan teelahkmel… Ah, karmid otsused.

* Kas see tundub ainult mulle või oleks see jube lahe bändinimi? 😉

Lisa kommentaar

 
