anglofiilist melomaan

6 klippi Glastost + Pete Rossis

Posted by veerand &emdash; juuli 1, 2007

Ma ei pidanud Glastost kirjutama, eksole? Kõik algas üsna süütult – mõtlesin, et panen ühe pisi klipi siia, kuidas traktorid kodupoole ihkavaid autosid mudast välja lükkasid. Ma sain ainult video vaatamisest paraja elamuse.

This was the car in front of us in the field as we drove out of the car park at Glastonbury. We all got stuck and had to be literally shoved about 200 yards across the field. Quite terrifying!

Siis sattusin järgmise traktorivideo peale. Kuulasin, mida see tüüp telefonisse rääkis ja meenus, et kuskilt kuulsin/lugesin, kuidas mõned tüübid jõuavad Glastole, pistavad paar “kommi” põske ja jõuavad paar päeva hiljem koju ainsatki bändi nägemata. Et jube lahe oli, nemad käisid Glastol.

Stuck in East 2 car park for 7 hours, waiting for tractors to push vehicles out. some people had been waiting since 6:30am and did not get out till 9:30pm. You gotta laugh!!

Siis pakkus sutuub, et järgmine video on sarnases sisuga. Vaatasin ära ja jõudsin tõdemusele, et see lugu võib vabalt ka Glastost rääkida.

Pulp – Sorted For E’s & Wizz

Ja see tundus aina rohkem usutav, kuna Carl valis selle oma Under the influence kogumikule ja tal on oma südames sametlintidega eraldatud ala Glasto jaoks reserveeritud.

Lõpuks ka natuke parema kvaliteediga uusi DPT lugusid sutuubis. Tahaks juba jubedasti neid stuudiokvaliteediga kuulda. Nad ei kõla, nagu oleksid nad valmis, siiski. Ja pool plastiksüdamest on Anthony laulda.

DPT’s live @ Glasto playing “Come closer” and “Plastic Hearts”

Siis meenus veel, et olin näinud klippi sellest, mis juhtus Lost Vaguenessis.

The Chavs – Golden Skans – Glasto 2007. dpt, burgess, klaxon in lost vagueness

Ja lõpuks ei saa ma ju ka Petsi välja jätta. Babyshamblesi Glasto esinemistest on hulgem klippe üleval aga pfäh, Pets, mis värk on, et sa ikka veel Libertinesi-aegseid lugusid mängid? Andis otsida, aga leidsin ühe veidi hilisema – Sedative, Blindingu EP’lt. Ma olen püüdnud selle EP lugusid saada, aga seda lugu ma näiteks ei teadnud. Jah, Delivery oli ka klipina kusagil, aga sellele ma juba vihjasin mõni päev tagasi.

Babyshambles Perform Sedative Live At Glastonbury Festival 2007

Pets oli hiljuti Jonathan Rossi saates. Esitas ühe loo ja vestles saatejuhiga. No ok, selle loo:

Pete Doherty – Lost art of Murder- song from the upcoming album

Kui ma õigesti mäletan, oli ta aasta tagasi sealsamas, esitas loo “Beg steal or borrow” ja lasi Jonathanil end intervjueerida. Need videod on nüüd sutuubist kadunud. Õnneks. Esitus mõlemal korral laitmatu. Eelmisel korral isegi parem kui sel korral, kuid intervjuu oli eelmisel korral lihtsalt õudne. Valus vaadata. Sel korral tundus ta küll koherentsem aga ta naljad ajavad nutma. Ma ei pane intervjuud üles. Ei tunne, et oleks eetiline. Youtube’is on olemas, otsige ise. Ma ei tea, kas olen õigel teel, aga sõnastaks selle nii: on raske näha nii intelligentset inimest nii jubedas seisus.

2 kommentaari to “6 klippi Glastost + Pete Rossis”

  1. mari said

    Eelmise nädala Postimehes (reedeses vist) oli lehekülje pikkune jutt Glastonbury’st. Üks Postimehe reporter käis seal. Tunda oli, et Briti indie’iga ta tuttav pole. Üsna masendav oli lugeda tema kogemusest. Ta ei käinud, ega isegi nimetanud, ühtegi kontserti kuhu ma oleks taht minna. Käis konstertidel, mida ma iga hinna eest oleks vältinud. Välja arvatud Iggy & the Stooges ja Maximo Park. Aga nendele poleks ma läinud, sest need oleks liiga ‘safe’ olnud. Oleks valinud äärmuslikumaid variante. Kurb oli lugeda, kuidas Glasto ja selle vaim ühele inimesele nii kaugeks jäi ja tema peal lausa raisku läks.
    Rabaroki korraldaja (ei saanud aru, kas ta ka oli seal või lihtsalt kommenteeris) vähemalt nimetas õigeid nimesid, mille pärast ma Glastole minna oleks taht.
    Aga, jah, krt, see Postimehe reporteri asi oli küll kurb!

  2. veerand said

    Postimehe artiklit ma ei tea, aga laupäeva Päevalehes oli lausa üle kahe lehe lugu pildiga The Killersitest. Mainib suht palju huvitavaid nimesid (Super Furry Animals, Arcade Fire, Arctic Monkeys, Guillemots, Maximo Park, Babyshambles). Aga noh subjektiivne see värk on. Aasta tagasi oli Killers vaat et lemmikbänd, nüüd jätab suisa külmaks (nad teevad nüüd hoopis teistsugust muusikat ka). Samas tal oli valida kas Chemical Brothers või The Who, Arctic Monkeys või Fatboy Slim, Arcade Fire või Kasabian. Ja ma poleks mingi hinna eest The Who’d ja Kasabiani vaatamata jätnud, aga maitse asi.

Lisa kommentaar

 
